Aşa că eram la Olanda. Deci le-am spus să combine nisip cu plastic şi au făcut acel buretel plutitor pe care îl folosesc ca pat pentru agricultură şi pentru că lumea a râs de ei le-am zis să nu-l mai dea la nimeni.
Apoi i-am pus să combine sticlă cu plastic şi au făcut fibra de sticlă dîn care au ridicat morile de vânt şi au construit…vapoare.

Mai sunt şi alţii pe care i-am ajutat şi de atunci tot se chinuie să mă omoare.

În România am făcut o fabrică de fibre şi fire sintetice că le plăcea la femei să împleteasca…dar a dispărut.

Leave a Reply

