Dragnea nu este un infractor. M-am înşelat. Dragnea este un antrenor de infractori.
Dacă n-as avea această boală rară a familiei probabil aş fi fost unul din ucenicii lui la câte mi-au făcut teleormanenii.
Dar soarta … Binecuvântată boală să spui poveşti.
Aşa deci povestea mea cu teleormanul o văd că se joacă la guvern. Povestea mea cu teleormanul este că de câte ori mă duceam pe acolo îmi stricau ceva pe la maşină şi rămâneam în drum. Nu doar mie şi prietenilor prietenilor mei care nu doar că rămâneau în drum dar în baza diverselor defecţiuni dacă te nimerea la frane puteai să mai şi mori pe acolo.
Bun.
Amu văd că i-a dat o gogoriţă lui Grindeanu şi l-a făcut ucenic de hoţ. Adică băi Grindeanu … “Acuma îmi place atitudinea ta ” ca să-l citez pe Dragnea.
Adică acum că l-a pus cu botul pe labe ehe acum e bun.

Dragnea nu se va opri . Dragnea îl va opri pe Grindeanu. Cu aceeaşi metodă repetată la paroxism.
Mă aştept la o nouă gogoriţă pe justiţie.
Mi-e milă de parlamentul şi guvernul României.
Dar asta e adevarata faţă a României.

Leave a Reply

