Ce mi-a plăcut în România?Să mănânc cu Pitestenii. Şi familiei de Hohenzolern îi plăcuse îi trecut.

Apoi a murit Laur Stoica şi afecţiunea mea s-a transferat către Dîmboviţa căci ei o sărbătoresc în fiecare an.

Mi-a plăcut un anumit preot care fiind atât de deştept mi-a provocat o imensă invidie. Well între timp am mai învăţat şi eu să scriu, dar el nativ se trăgea dinfondatorul unui anumit serviciu.

Mi-a plăcut urmaşul lui Grossman. Cel mai demn om în cele mai nedemne situaţii.

 

Leave a Reply

