Home » Fără categorie » Poveste

Poveste

Când eram mică în sat s-a reîntors o femeie cu 7 copii. Eu fericită ca în sfârşit voi avea cu cine să mă joc i-am propus bunicului să o ajute să-şi facă casă.  Bunicu m-a întrebat dacă muncesc eu să facem chirpici. Eu am zis că da şi ne-am apucat de treabă.

Practic a mers de minune. Social … Eterna Românie… Ca să nu ne angrenam într-o ipostază de promiscuitate i-am zis lui bunicu

să spună ca materialele de

construcţii le-a vândut iar pentru

că tot nu părea credibil să spună că

o fată va veni şi se va mărita cu

unul dintre copii.

Bunica ne-a interzis însă să avem

vreo legătură cu familia respectivă şi cu tot satul în general .

Aceeaşi copii au fost trimişi la casa

de copii unde au venit olandezii

de le-au adus de mâncare şi

bineînţeles i-au învăţat agile.

Uitasem complet, doar că mă trezesc că mă întreabă unul dintre copii de parolele pe care le stabilisem ca semn de recunoaştere. Cu cheia de la casă şi multe altele. Cheia se pune în stalpul dîn faţa casei ca să nu intre hoţii.

La fel cum e în SQL. Cine şi-ar fi imaginat că ei nu vor intra în propria casă?

 

 

Leave a Reply

